Är det dags att släcka en lampa för Ica?
2015-10-25 by Carin Fredlund
I fredags presenterades nomineringslistorna för årets 100-wattare. Jag har alltid gillat 100-wattaren, eftersom det är en tydlig, pedagogiskt illustration på vad bra reklam kan åstadkomma. Fast, det gäller förstås att de inlämnade bidragen redovisas på ett vettigt sätt. För 100-wattaren är också ett tydligt exempel på bristande kunskap och insikt från många. Varje år får […]
Läs mer →Nej då, jag sover inte!
2015-10-25 by Carin Fredlund
Som en och annan mycket riktigt påpekat, så har min blogg legat rätt stilla under senare tid. Det beror dock inte på att jag tappat intresset för kommunikation och varumärken. Tvärtom! Men under de senaste månaderna har jag varit fullt sysselsatt med mitt nya uppdrag från Bonnier Business Media och Resumé – analysbrevet Analys & […]
Läs mer →Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel DR effekt EMV entreprenörskap Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg produktutveckling Quo Vadis reklamfilm ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Så hotas reklamens effekter om Om starka byråvarumärken. Och om tomma.
- Om starka byråvarumärken. Och om tomma. om Så hotas reklamens effekter
- Kjr om Om starka byråvarumärken. Och om tomma.
- Om starka byråvarumärken. Och om tomma. om Kan vi hoppas på ett nytt liv för Brindfors?
- Lars Halls insatser kan inte överskattas om Leon om den skapande människan