Apollo gjorde om och gjorde rätt
2019-10-28 by Carin Fredlund
Jag har tidigare kritiserat Apollo för deras korkade beslut att skrota sin tydliga, särskiljande varumärkesbärare, guden Apollo. Tillsammans med Belinda Carliles hit ”Heaven is a place on earth” blev Apollos varumärkeslöfte glasklart. Ingen kunde missa vilken resebyrå som kunde ge dig en himmelsk semester. Guden dök upp i Apolloreklamen i december 2012 och Apollos dåvarande marknadsdirektör, Marie Lindqvist, […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Mest lästa inlägg
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Tommy Lindgren om Många droppar blir en sjö
- Anjo om Många droppar blir en sjö
- Carin Fredlund om Man kan ju i alla fall önska
- Jon Palmqvist om Många droppar blir en sjö
- Sveto Djordjevic om Många droppar blir en sjö