För någon vecka sedan såg jag en kort notis i Bob Hoffmans nyhetsbrev om ”Londons nyaste och äldsta byrå”. Ancient & Modern är både helt nystartad och samtidigt stans äldsta byrå, eftersom de tre grundarnas medelålder är 64 år. Något de inte hymlar med, trots att ålderismen i Storbritannien är lika utbredd som i Sverige. Nu handlar […]
Läs mer →About a week ago I saw a short note in Bob Hoffman’s newsletter about ”London’s newest and oldest agency”. Ancient & Modern is both completely new and at the same time the oldest agency in town, since the average age of the three founders is 64 years. Something they do not conceal, even though ageism in the […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Mest lästa inlägg
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Tommy Lindgren om Många droppar blir en sjö
- Anjo om Många droppar blir en sjö
- Carin Fredlund om Man kan ju i alla fall önska
- Jon Palmqvist om Många droppar blir en sjö
- Sveto Djordjevic om Många droppar blir en sjö