Lär av ICA:s kapitalförvaltning!
2021-02-02 by Carin Fredlund
Det är sorgligt. Men sant. Få svenska företag (om något) har ett så starkt reklamkapital som ICA. Ingen är heller lika skicklig på att förvalta sitt reklamkapital (det de eventuellt har). Även om inte all framgång byggs med reklam, så är det en mycket viktig byggsten. Och när alla ICA:s konkurrenter i bästa fall är […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Göran Gustafsson om Vart är branschpressen på väg?
- Kjell Cronert om Lär av ICA:s kapitalförvaltning!
- Tuuli Kahma om Lär av ICA:s kapitalförvaltning!
- toreclaesson om Lars Wirén har lämnat oss
- Peter Wissing om Självklart Guldägget! Men ändå…