Man kan ju i alla fall önska
2022-01-30 by Carin Fredlund
Tänk vilken enorm nytta Dagens Industri skulle kunna göra för näringslivet om de också på ett seriöst sätt bevakade de verktyg och processer som har en så oerhört stor betydelse för skapa styrka och lönsamhet i företagen. Det vill säga varumärken och marknadskommunikation. Jag kom att tänka på det (igen) när jag häromdagen kommenterade ett […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Mest lästa inlägg
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Tommy Lindgren om Många droppar blir en sjö
- Anjo om Många droppar blir en sjö
- Carin Fredlund om Man kan ju i alla fall önska
- Jon Palmqvist om Många droppar blir en sjö
- Sveto Djordjevic om Många droppar blir en sjö