Ägg, mögel och poäng
2021-05-22 by Carin Fredlund
Så har svensk reklambransch presenterat ännu en årsredovisning över kreativiteten. Guldägget 2021 firades tidigare i veckan. Ännu en gång en digital föreställning, på grund av Corona-pandemin. En pandemi som påverkat alla på så många sätt, säkert också i det kreativa arbetet. Visst kan man finna idéer ensam på sin kammare. Och visst kan man diskutera […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Mest lästa inlägg
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Mattias Sjöstrand om Många droppar blir en sjö
- Tommy Lindgren om Många droppar blir en sjö
- Anjo om Många droppar blir en sjö
- Carin Fredlund om Man kan ju i alla fall önska
- Jon Palmqvist om Många droppar blir en sjö