En Guldäggs-gala att minnas
2020-05-31 by Carin Fredlund
Årets Guldäggsgala är minnesvärd av flera skäl. Inte minst av det faktum att den blev av, detta märkliga år. Den digitala galan var en bra lösning på ett ovanligt problem och en utmärkt påminnelse om hur viktig bra, högkreativ reklam är. Det har alltid funnits folk som inbillat sig att Guldägg och andra reklampriser bara […]
Läs mer →Att knocka ett varumärke
2020-05-16 by Carin Fredlund
Varumärken är känsliga varelser. De behöver ständig omtanke och vård för att växa, bli starka och robusta. Livet på marknaden är hårt och kraven tuffa. Och de blir bara tuffare. Dagens konsumenter vill inte bara ha bra produkter till rimliga priser. Eller varumärken som bidrar till deras prestige och manifesterar dem själva. De förväntar sig […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Carin Fredlund om Vart är branschpressen på väg?
- Sandra om Vart är branschpressen på väg?
- Göran Gustafsson om Vart är branschpressen på väg?
- Kjell Cronert om Lär av ICA:s kapitalförvaltning!
- Tuuli Kahma om Lär av ICA:s kapitalförvaltning!