Vart är branschpressen på väg?
2021-03-31 by Carin Fredlund
Fredrik Svedjetun lämnar Resumé och Dagens Media för att efter sommaren bli chefredaktör och ansvarig utgivare för Market och Dagligvarunytt, som bevakar detalj- och dagligvaruhandeln. Bakom sig har han då 11 år som chefredaktör på Dagens Media och 3 år på Resumé (och Dagens Media). Grattis till nya jobbet, ska vi väl säga. Fredrik Svedjetun […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Mest lästa inlägg
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Mattias Sjöstrand om Många droppar blir en sjö
- Tommy Lindgren om Många droppar blir en sjö
- Anjo om Många droppar blir en sjö
- Carin Fredlund om Man kan ju i alla fall önska
- Jon Palmqvist om Många droppar blir en sjö