Det skaver
2019-04-12 by Carin Fredlund
Idag skriver Dagens Media och Resumé om att Postnord tänker lämna Forsman & BodenforsDet skaver både här och där när jag läser det här. Frånsett alla Postnord egna brister. De är, som vi alla vet, gigantiska. Det skaver för att Postnord talar om att ”F&B var bättre på att fakturera än leverera” . Men om jag […]
Läs mer →Skål för Carlsberg!
2019-04-07 by Carin Fredlund
Carlsberg är väl kanske inte min favoritöl. Men när Mads Mikkelsen häller upp en unfiltered i tv-reklamen höjer jag gärna ett glas Westmalle till deras ära och saluterar dem för den långsiktiga varumärkesvården. Och för att de var kloka nog att erkänna och rätta till misstaget, när de under några år förirrade sig från stigen […]
Läs mer →Prenumerera på bloggen via epost
Ämnesområden
Vad handlar det mest om?
100-wattaren Apple Bengt Hanser branschutveckling Byrårelationer Byråval Cannes Dagligvaror design detaljhandel effekt EMV Forskning och undersökningar framtid Guldägg integration juridik konjunktur kreativa revolutionen kreativitet kreatörer kundvård ledningsfrågor Lågpris matminnen media medieutveckling ojämn konkurrens opinion platinaägg Platinägg pr produktutveckling Quo Vadis reklamfilm Research ROI Sam Katz service småföretag sociala medier stora kreatörer tv-reklam tävlingar varumärkesskyddDe senaste kommentarerna
- Carin Fredlund om Det här är Brand Orientation Index
- Anton Öberg om Det här är Brand Orientation Index
- Björn Rietz om The importance of brand orientation
- emo49 om Det är dags att vakna nu!
- Carin Fredlund om Vad spelar väl kreativiteten för roll?