Share on Facebook
Share on LinkedIn

I förra veckan gjorde jag det, när jag blev intervjuad om EMV av Lotta Bromé i P4 Extra.

Det berodde på att jag i förra utgåvan av Analys & Marknad, skrev några artiklar om kedjornas egna märkesvaror. Hur utvecklingen har sett ut genom åren och hur den ständiga ökningen av EMV i butikerna, påverkar andra varumärken och i förlängningen också konsumenterna.

Samtidigt skrev jag en kort artikel i samma ämne i Resumé. Eftersom redaktionen på P4 Extra läste artikeln ringde de upp och ville prata lite om detta. Det är ju dessvärre så att de allra flesta sällan tänker på vad EMV egentligen innebär.

Så förra veckan var jag uppe på P4 redaktionen och blev intervjuad av Lotta Bromé om EMV. Ett litet kort samtal, som du kan lyssna på i efterhand om du vill. Länken till P4-sidan finns här.

 

 

Print Friendly
 

Kommentera

Looking for something?

Use the form below to search the site:


Still not finding what you're looking for? Drop a comment on a post or contact us so we can take care of it!

%d bloggare gillar detta: